Sider

1. juni 2012


Så blev eksamen klaret...-med et fint og stolt 12-tal!! Helt vildt og aldrig prøvet før, så glæden er stor og blomsterne dufter i hele stuen :)
-og det betyder jo så også at jeg er tilbage, efter... argh!! (næsten 4 mdrs fravær!) Det kræver vidst en forklaring. Skal prøve at gøre det kort..
Det startede en kold og trist mandag morgen i starten af februar, hvor jeg syntes min krop var underlig, havde svært ved at sætte ord på, men der var noget der ikke var som det plejede. Jeg besluttede mig for at tisse på en af de indkøbte pinde,  for jeg skulle jo igang med opgaven og kunne ligeså godt få styr på tankerne.. Så ventede på den ene streg viste sig. Men som lyn fra en klar himmel, var der 2 meget klare streger!
PANIK.. (selvom det var aftalt, pillerne var lagt på hylden og
chancen rimelig stort...-så spredte der sig en mindre panik, da kæresten var taget afsted og jeg jo skulle skrive en synopsis..)
Jeg fik hentet 2 pakker mere og hurtigt lå der 5 tisseprøver på stribe med meget flotte streger... den var altså god nok!

Jeg har haft virkelig svært ved at rumme alle de følelser der fulgte med.. Og som tiden gik, viste det sig at jeg var 4 uger længere henne end først troet! Så gik der ged i prøver og en uges tid (føltes som meget længere...) var det ikke sjovt at være os!

Nu ser det hele fint ud og vi glæder os helt vildt til en lille pige skal komme til verden til september :)

Jeg blev jo også moster i slutningen af januar, til en fin og bestemt lille pige.. Hun er gået rent ind i mosterens hjerte:)

Tænkt at alt det alligevel kan tage 4 mdr (inkl. afsluttende eksamen der har trukket tænder ud, når hele verden drejer sig om baby og drømme...), det er godt nok vildt som tiden er fløjet afsted.. 
Jeg håber det kommer til at gå hurtigt, med at få bloggen helt ud i fingerspidserne igen og finde den tabte bloggerform frem. Men mon ikke det kommer, når først jeg kommer igang?

2 kommentarer:

  1. Wow, stort tillykke med det. Sikke nogle dejlige nyheder :)

    SvarSlet
  2. Åh nej :O) i bliver da ikke til at holde ud at være sammen med :O) tre store tøser der venter tre små tøser og så på næsten samme tid.
    Kram og tillykke fra en af mormødrene:O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...