Sider

6. februar 2012

Dymoland...

Så skete det endelig.. Den længe ventede dymo kom med posten og jeg har været i dymoland lige siden! 
Den bringer minder frem, hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men den har sat sine spor og det er de gode af slagsen...
Jeg kommer, blandt meget andet, til tænke på min gamle børnehave hvor der under badebolden på garderobeskabet (er ret sikker på jeg havde badebolden!), sad en rød dymo med mit navn på..., på madkassen, på kassen med tegningerne, etc. Må vidst erkende at jeg var børnehavebarn i start firserne, hvor dymoen havde sin storhedstid :) -og nu er den altså rykket ind hjemme hos mig..



Det siger jo sig selv...-og min dag blev helt klart også meget sjovere, det kom bla. til at se sådan ud:



-og så er der jo masser af dymobånd endnu ;)

5 kommentarer:

  1. Velkommen ombord på dymobølgen! Bare husk, at det er et helvede at få strimlerne af igen (læs; stort set umuligt), så man skal være helt sikker, før man klistrer alt til i dymostrimler ;)

    SvarSlet
  2. Hehehe... Det er et godt tip! Men lige pt får den hele armen, så må jeg bare satse på at det skal blive siddende ;) Det er jo fantastisk...

    SvarSlet
  3. Du har fået den.... fedt. Så skal man jo huske at man skal dele med sin søde veninde. Måske du kan komme og klistre hele mit hjem til en dag, hvis jeg betaler båndet ? Jeg mener bestemt at jeg havde en mariehøne på min plads. Men har samtidig også en eller anden ide om at det er ønsketænkning ! kan tilgengæld slet ikke huske at der var dymo.

    SvarSlet
  4. Hej du og tak for nogle rigtige hyggelige timer idag, helt klart en gentagelse værd:)
    Værsågod at gå amok og så glæder jeg mig til at se resultatet:

    http://www.techmaster.dk/dymo-manuelle-pr%C3%A6gemaskiner-c-626_27_781.html?osCsid=0ebb180cc3a5a656c5f1a57503d75b07

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...