Sider

5. januar 2012

Beverly, Hippie-bog og babytæppe!

Sådan startede min eftermiddag i kolonihaven, efter en veloverstået første skoledag.
Jeg har nemlig fundet ud af, at Beverly Hills er startet helt forfra og det passer lige med kaffe og sofa, til jeg kommer fra skole, perfekt. Hippie-bogen (af Peter Øvig Knudsen) købte jeg på vej hjem... Jeg har kun hørt godt om den og glæder mig til at komme igang. Jeg er ikke den store læser - overhovedet! Har det pokkers problem at jeg mister koncentrationen rimelig hurtigt, så noget til hænderne er meget bedre til mit temperament:) Men denne bog glæder jeg mig faktisk til at komme igang med. Jeg syntes det er et spændende og relevant emne, for gad vide hvordan vores verden havde set ud, hvis ikke hippierne havde rusket godt og grundigt op i det hele, i starten af 70'erne?

Babytæppet har jeg lovet min søster at sy til hendes baby, min lille niece, der efter planerne skal komme til verden i næste uge. Så det skal jo være færdigt, pakket og klar, til telefonen ringer:)

Der var bare det lille problem; at ligge på sofaen med en kop kaffe, se Beverly Hills, læse i min nye spændende bog (fyldt med sjove billeder...) og klippe alle firkanterne til tæppet...-samtidig!!
Godt nok er jeg kvinde, men multitasking-genet blev altså sat på en prøve:)

Glæder mig til at vise det fine tæppe frem.. Skal nok smide et par billeder op, så snart det er færdigt og bogen...-den bliver jeg nok ikke færdig med foreløbig:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...