Sider

4. december 2011

juleknas og kugler





Mit julepynt overlevede desværre ikke sommeren og det meste druknede desværre med alt vandet i juli måned. Jeg har haft lidt svært ved at komme igang og har også haft mine tvivl om det nu overhovedet blev rigtig jul iår... Men, men, men - jeg har mandet mig op og været igang med både juleknas og kugler og det har sat gang i julen i det lille hjem. Jeg har både bagt pebernødder og jødekager og har endda fået hæklet lidt forskellige julekugler. Egentlig var de tænkt et lille juletræ, men tror nu ikke helt på at vi nogensinde får hentet det! Så indtil videre hænger de fint og pynter i vinduet :)

Adventskransen - den fine fødselsdagsgave fra søsteren af Mogens Lassen - mangler lige lidt mere jul, men den er så fin i sig selv, at det næsten er synd... Dog kan lidt glimmer eller lidt kugler vel ikke skade, vel??
En ikea julehyggetur venter nemlig på tirsdag, og lur mig om ikke der kommer lidt mere jul i hjemmet når først jeg har slået mig løs i kugler og glimmer :)

Desværre vil budgettet ikke være med til at investere i de fine små træer fra Kähler - Avvento - som jeg ellers har kastet min kærlighed på! Jeg syntes de er så fine og ville passe lige præcis i vinduet ved de hjemmelavede guldkugler. Så søde nisse, hvis du ser det her, så står de højt på min ønskeseddel.


-to be continued..

http://www.kahlerdesign.com/da/shop?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=192&category_id=17&vmcchk=1 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...