Sider

5. december 2011

kreapose

Jeg har tit mine sysager med til undervisning på skolen og syntes efterhånden at den stofpose, jeg syede for snart meget længe siden, godt kunne skiftes ud med noget nyt og vigtigst; den skal være større! Derfor denne pose af stofrester fra skabet. Større og meget bedre - og bedst af alt; jeg stikker mig ikke længere på mine sakse!

Jeg har en forkærlighed for quilt og kantbånd og alt hvad der produceres på symaskinen for tiden, bærer præg af denne voksende kærlighed. Men en ting er dog sikkert, jeg skal stoppes hvis det tager overhånd og jeg bliver set i quilt og kantbånd når jeg har syet til mig selv...-eller kæresten! Heh..
I børnetøj fungerer det fint, men til voksne. Nej, vel?



4 kommentarer:

  1. Velkommen til blogverdenen, det bliver hyggelig at følge med i dine kreativiteter, kan det passe at man ikke kan melde sig som fast læser hos dig:O)
    Mange hilsner og held og lykke med bloggen
    Eva

    SvarSlet
  2. Mmmm sådan en ønsker jeg mig monster meget i julegave :-) og så ønsker jeg mig også at kunne blive fast læser!

    SvarSlet
  3. Hvor er det hyggeligt at I to ser med -og det er nu muligt at blive fast læser..
    Kom til at melde mig selv som fast læser, begynderfejl(?), og besluttede at det kunne være ligemeget med den gadget, da jeg ikke kunne finde ud af at slette mig selv igen.. Men hvor er det skønt at der faktisk er nogle der vil følge med, det gør mig glad :) Så værsgo'.

    SvarSlet
  4. Den er da også super fed og praktisk ikke mindst. Jeg er lige blevet fast læser her på din blog.

    Kh Karina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...