Sider

24. december 2011

Puha..

Troede at juleferie var lig med afslapning! Men næ nej.. Før jeg overhovedet kunne se frem til juleferien, skulle et par eksamener overståes og det blev det i tirsdags. Jeg kunne ånde ud og læne mig tilbage...-troede jeg! Men jeg havde jo ikke købt gaver, slappet af eller bagt de sidste julekager til min morfar, endnu. Så alt det skulle nås på de 2 dage der var til rådighed inden jeg skulle gennem julestress og fyldte busser, for at komme hjem til min mor..
Jeg kunne selvfølgelig også have ladet være med at satse på hjemmelavede gaver! Men det virkede bare så pokkers nemt inde i mit hoved og økonomisk var det også en fordel. Men det var vidst bare noget jeg fandt på..
Men men men! Jeg nåede det hele og jeg nåede søreme også at hænge Bjørn op på væggen :) (kæresten måtte indrømme, at det jo egentlig var fint, når det nu var sådan jeg havde gjort...)


                
Bjørn W kom endelig op at hænge..


Veste til søsterens piger på 4 og 6 år..
 
                                        
-og det blev der produceret, til min gamle morfar..

En rigtig glædelig jul til jer alle, håber den bliver fyldt med kærlighed og gaver, jeg ved min gør..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...